1. Mobilno bančništvoManca Čarman, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, banke, bančništvo, bančno poslovanje, storitve, trženje, informacijska tehnologija, mobilna telefonija, odnosi s strankami, kreditne kartice, tržne poti, primeri, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitevIgor Deržek, 2002, magistrsko delo Ključne besede: trženje, storitve, medorganizacijsko trženje, nabavna funkcija, poslovno komuniciranje, behaviorizem, odnosi s strankami, kadri, motiviranje, case study, podjetje, poslovanje podjetja, fluktuacije, lojalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza reklamacij v podjetju Alples d.d.Peter Šmid, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, lesna industrija, industrijsko podjetje, Alples, poslovanje podjetja, kvaliteta, prodaja, reklamacije, odnosi s strankami, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Ravnanje odnosov s kupciJanez Jager, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, nakup, potrošmik, odnosi s strankami, planiranje, raziskave, elektronso poslovanje, primeri, bančništvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza zadovoljstva porabnic s podjetjem Lisca, d.d. - modna oblačilaNina Žičkar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, prodaja, trženje, tržni delež, odnosi s strankami, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vrednotenje bančnih strankIgor Horvat, 2003, magistrsko delo Ključne besede: bančni sistemi, bančništvo, banke, bančno poslovanje, trženje, odnosi s strankami, kreditna sposobnost, dobiček, stroški, modeli, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Veriga dobička na primeru bančnih storitevDarja Klemenčič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: bančništvo, bančno poslovanje, storitve, dobiček, vrednost, odnosi s strankami, case study, Slovenija, Ljubljanska banka Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Informacijsko okolje za upravljanje odnosov s strankami na primeru podjetja DOM Trgovina d.o.o.Marko Škufca, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Dom trgovina, poslovanje podjetj, uspešnost poslovanja, odnosi s strankami, komuniciranje, informacije, upravljanje, varstvo podatkov Celotno besedilo (povezava drugam) |