Ključne besede: podjetništvo, podjetje, rastoče podjetje, trženje, poslovno komuniciranje, prodajna cena, oblikovanje cene, politika cen, ankete, raziskave, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: notranja trgovina, prodaja na drobno, politika cen, oblikovanje cene, konkurenca, tržne raziskave, ankete, analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Slovenija, elektrotehnika, industrijsko podjetje, Iskra Mehanizmi Lipnica, nabava, nabavna funkcija, strategija, planiranje, trg, dobavitelji, logistika, organizacija, politika cen, uspešnost poslovanja, meritve, vrednotenjeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Avstrija, politična ekonomija, ekonomske teorije, ekonomisti, teorija cen, lastništvo, teorija vrednosti, denar, monetarna politika, cikli, brezposelnost, trgCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: zdravstveno varstvo, umeščanje zdravil, zdravstvena politika, oblikovanje cen, preference splošne javnostiCelotno besedilo (povezava drugam)