|
2. Stališča strokovnjakov do neposrednega odzivnega trženja prek televizijeDolores Turković, 2006, magistrsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, podatki, pravni vidik, multimedia, televizija, oglas, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Multimedijska predstavitev registrirno informacijskega sistema podjetja Četrta pot d.o.o.Tatjana Aljančič, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, informatika, podjetje, Četrta pot, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, multimedia Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Analiza didaktične učinkovitosti multimedijskega elektronskega gradivaTomaž Konhajzler, 2012, magistrsko delo Ključne besede: izobraževanje, učne metode, informacijska tehnologija, študij na daljavo, študijsko gradivo, razvoj, simulacija, multimedia, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|