1. Retailing managementMichael Levy, Barton A. Weitz, 2001, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: prodaja, prodaja na drobno, prozvodi, storitve, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, potrošnik, behaviorizem, strategija trženja, planiranje, finance, trgovske družbe, prodajalna, organizacijske strukture, uporaba človeških zmogljivosti, nakup, sistemi, politika cen, management, prodajno mesto, design, sales, retail trade, services, electronic commerce, electronic marketing, consumer, behaviourism, marketing strategy, planning, finance, commercial company, shops, organizational structures, human resource management, purchasing, systems, price policy, management, sales outlet, design Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Marketing strategy for a micro-brewery startup in SloveniaAna LaRue, 2011, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, pivovarstvo, podjetje, poslovni plani, tržne raziskave, tržna analiza, strategija trženja, okolje, analiza, Slovenia, brewery, enterprises, business plan, market research, market analysis, marketing strategy, environment, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. An ingredient branding strategy and the further development of a brandStaša Cilenšek, 2012, magistrsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, strategija, sodelovanje, razvoj, konkurenca, case study, Intel, marketing, trademarks, strategy, cooperation, development, competition, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Challenges and opportunities for tourism development in small island developing states2012 Ključne besede: dežele v razvoju, turizem, uravnotežen razvoj, trženje, strategija trženja, transport, developing countries, tourism, sustainable development, marketing, marketing strategy, transport Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Organizational configurations of strategic choices and strategic management accountingSimon Čadež, Chris Guilding, 2009, elaborat, predštudija, študija Ključne besede: upravljanje, računovodstvo, strategija, strategija trženja, management and control, accounting, strategy, marketing strategy Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian marketMetka Dernovšek, 2017, magistrsko delo Ključne besede: Brazil, multinational companies, internationalization, strategy, marketing, segmentation, consumer, competition, market, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Consumerist attitudes in Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina and SerbiaVesna Žabkar, Tomaž Kolar, Rok Sunko, 2009, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Slovenija, Hrvatska, BIH, Srbija, potrošništvo, potrošnik, trženje, strategija, komparacije, Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Serbia, consumerism, consumer, marketing, strategy, comparisons Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Advancing market orientation of service companiesTomaž Kolar, 2006, izvirni znanstveni članek Ključne besede: tržno gospodarstvo, trg, podjetje, storitve, trženje, management, organizacija, strategija, market economy, market, enterprises, services, marketing, management, organization, strategy Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Marketing strategy in a changing worldGraham Hooley, 1999, strokovni članek Ključne besede: svet, spremembe, trženje, strategija trženja, učeča se organizacija, motiviranje, izobraževanje, kreativnost, efektivnost, konkurenca, potrošnik, world, changes, marketing, marketing strategy, learning organization, motivation, training, creativity, efficiency, competition, consumer Celotno besedilo (povezava drugam) |