1. Engineering hedonic attributes to generate perceptions of luxuryThierry Lageat, Sandor Czellar, Gilles Laurent, 2003 Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, marketing, business communication, trademarks, consumer, satisfaction, loyalty Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Specific aspects of persuasion in advertisingAna Tkalac, 2001, strokovni članek Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, oglas, proizvodi, teorija, modeli, spremembe, raziskave, psihologija, marketing, business communication, advertising, advertisement, products, theory, models, changes, research, psychology Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Marketing communications and distribution of the beverage PašaretaIzabel Može, 2015, magistrsko delo Ključne besede: marketing, non-alcoholic beverages, new products, consumer behaviour, business communication, advertising, media, direktna prodaja, customer relationship Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Marketing across culturesJean-Claude Usunier, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, globalizacija, kultura, poslovno okolje, poslovno komuniciranje, potrošnik, tržne raziskave, medkulturno delovanje, odnosi z javnostjo, pogajanje, marketing, international marketing, globalization, culture, business environment, business communication, consumer, market research, cross-cultural activities, public relations, bargaining Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Marketing theory2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Financial Times marketing casebookLevela Rickard, Kit Jackson, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, poraba, komuniciranje, trženje, tržna analiza, segmentacija, tržne raziskave, tržna struktura, strateško planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, direktno trženje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, internet, računalniške mreže, tržni mehanizem, učbeniki, primeri, case study, consumerism, customer, consumer psychology, communication, market analysis, segmentation, marketing research, market structure, marketing, strategic planning, advertising, sale, sales promotion, personal selling, direct marketing, international business, international marketing, internet, computer networks, international business operation, market mechanism, textbooks, cases, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Global marketing managementWarren J. Keegan, Bodo B. Schlegelmilch, 2001, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, globalizacija, ekonomski vidik, družbeni vidik, kultura, segmentacija, cilj, pozicioniranje proizvoda, mednarodna konkurenca, logistika, poslovno komuniciranje, manageent, trendi, case study, marketing, international marketing, globalization, economic aspect, social aspect, culture, segmentation, goal, positioning, international competition, logistics, business communication, trends, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Primerjava učinkovitosti klasičnega in tehnološko podprtega poslovnega komuniciranjaPeter Podhostnik, 2014, magistrsko delo Ključne besede: communications, business communication, information technology, meetings, pogajanja, Internet, electronic marketing, research, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |