1. Vpliv viskoznosti medija na ekofiziologijo bakterije Vibrio ruberMaja Borić, 2013, doktorska disertacija Ključne besede: fiziologija mikroorganizmov, ekologija mikroorganizmov, viskoznost gojišča, Vibrio ruber, metabolna aktivnost, naravni pigmenti, prodigiozin, medcelična komunikacija, odpornost proti UV sevanju, bakterijski medvrstni odnosi Celotno besedilo (datoteka, 1,77 MB) |
2. Vloga civilne iniciative v slovenskem prostorskem načrtovanjuTina Križman, 2012, diplomsko delo Ključne besede: regionalno planiranje, prostorski razvoj, participativno načrtovanje, civilna iniciativa, vključevanje javnosti, javni interesi, komunikacija, načela komunikacijskega delovanja, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 1,32 MB) |
3. Spletne storitve nove generacije kot infrastruktura za obvladovanje virtualnih organizacijRobert Klinc, 2010, doktorska disertacija Ključne besede: gradbeništvo, disertacije, komunikacija, sodelovanje, IKT, splet 2.0, poslovno okolje 2.0 Celotno besedilo (datoteka, 17,91 MB) |
4. Osebnostne značilnosti, storilnostna motivacija, socialne spretnosti pri trenerjih, zaposlenih v panožnih šolah v primerjavi z ostalimi trenerjiMateja Jursinovič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: psihologija, šport, motivacija, spretnosti, osebnost, primerjava, trenerji, komunikacija, vprašalnik, ocenjevalna lestvica Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Motivacija pri fitnes vadbiJan Ternjak, 2013, diplomsko delo Ključne besede: športna rekreacija, fitnes, vadba, motivacija, trener, stranka, komunikacija, medosebni odnosi, cilji, anketa, vprašalnik, SPSS, ANOVA Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Oblikovanje integriranega trženjskokomunikacijskega programa vodilne blagovne znamke podjetja Unichem d.o.o.Petra Gabrovšek, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, industrijsko podjetje, blagovne znamke, komuniciranje, trženje, programi, vodenje, komunikacija, case study, UNICHEM Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Nevrolingvistično programiranje pri usposabljanju iz poslovnega komuniciranjaNataša Gicić, 2004, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, učeča se organizacija, izobraževanje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalna komunikacija, modeli, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|