|
|
3. Računalniška analiza človekovih napak pri igranju šahaUrša Krevs, 2012, diplomsko delo Ključne besede: šah, igranje šaha, napake, računalniška analiza, strojno učenje, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Paralelizacija drevesnega preiskovanja Monte CarloIgor Butinar, 2013, diplomsko delo Ključne besede: MPI, paralelizacija programske kode, paralelno izvajanje programa, MCTS, UCT, algoritmi za igranje iger, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Kako s principi nagrajevanja uravnavati tveganje v finančnih inštitucijahAlen Horvat, 2012, diplomsko delo Ključne besede: finančna matematika, bonus, naklonjenost tveganju, okvirjanje, igranje s tujim denarjem, 2010/76/EU, politike nagrajevanja, Deutsche bank Celotno besedilo (datoteka, 517,09 KB) |
|
|
|
9. FighterZero : pristop samo-igranja za učenje igranja pretepaške igre z globokim spodbujevalnim učenjemMatej Vitek, 2018, magistrsko delo Ključne besede: umetna inteligenca, inteligentni agent, igre, samo-igranje, globoko učenje, spodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo, nevronske mreže, razvoj iger Celotno besedilo (datoteka, 1,96 MB) |
|