|
2. Preveritev krajinskih vzorcev kot opredelilcev krajinske identitete na dveh izbranih krajinskih tipihŠpela Hribar, 2010, diplomsko delo Ključne besede: krajinska arhitektura, krajina, krajinski vzorci, krajinska identiteta, krajinski tipi, prepoznavnost, krajinska prizorišča, likovne analize, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 24,60 MB) |
3. Interpretacija upodobitev krajin na turističnih razglednicah izdanih med 1995 in 2008Taja Sever, 2010, diplomsko delo Ključne besede: krajinska arhitektura, krajina, razglednice, slovenske krajine, tipična podoba, krajinska identiteta, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 2,95 MB) |
|
5. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacijeValentin Koloini, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, komuniciranje, odnosi z javnostjo, neprofitne organizacije, identiteta podjetja, strateško planiranje, izvajanje, stroški, cilj, meritve, krize Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.Veronika Logar, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Zvestoba uporabnikov do blagovne znamke ponudnika internetnih storitevNina Bernik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, prodaja, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, lojalnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž EmporiumLidia Pavlin, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trgovina, trgovinsko podjetje, Emporium, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.David Smolnikar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, podjetje, Telekom, identiteta podjetja, image, design, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |