Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective worksCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: Vietnamci, etnične skupine, diaspora, imigranti, popularna kultura, kulturna identiteta, množični mediji, množično komuniciranje, Vietnamese, ethnic group, diaspora, immigrant, popular culture, cultural identity, mass media, mass communicationCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: množični mediji, popularna kultura, poročanje, politično komuniciranje, mass media, popular culture, reporting, political communicationCelotno besedilo (povezava drugam)