|
2. Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisingaPolona Stepišnik, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pospeševanje prodaje, organizacija, dejavnost, naloga, cilj, upravljanje, informacijska tehnologija, tržne raziskave, raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Sprememba organizacije v Službi za obračun RTV prispevkaRok Uhan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, zavodi, Javni zavod RTV Slovenija, dejavnost, financiranje, organizacija, organizacijske strukture, tehnologija, kadri, cilj, poslovno okolje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacijeValentin Koloini, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, komuniciranje, odnosi z javnostjo, neprofitne organizacije, identiteta podjetja, strateško planiranje, izvajanje, stroški, cilj, meritve, krize Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Teoretični in praktični vidik metode ciljnih stroškovMaja Zajc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: ekonomika, oblikovanje cene, kalkulacije, metode, razvoj, modeli, primerjave, faze, cilj, izvajanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Pomen obrtne cone za razvoj lokalnega gospodarstvaDavid Visenjak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Markovci, občine, ekonomski razvoj, industrijska cona, dejavnost, cilj, modeli, primeri, ekonomski razvoj, malo gospodarstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.Nataša Trivanović, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, tržno planiranje, tržna analiza, proizvodi, konkurenca, distribucija, problematika, cilj, finančno planiranje, organizacija, kontrola, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Primerjava konsolidacije računovodskih izkazov med ZDA in NemčijoKatja Kraškovic, 2002, diplomsko delo Ključne besede: ZDA, Nemčija, računovodski izkazi, konsolidirani računovodski izkazi, modeli, metode, cilj, izvajanje, razvoj, standardi, predpisi, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vloga in pomen statistike kreditnih institucij v okviru strukturne statistike podjetijMartina Može, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, EU, statistika, statistične metode, struktura, podjetje, finančne institucije, podatki, cilj, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |