|
|
|
|
|
6. Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku slovenščine v osnovni šoliOlga Koplan, 2014, magistrsko delo Ključne besede: sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, literarna zmožnost, kulturna zmožnost, učenj učenja, digitalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, komunikacijski pouk, problemsko-ustvarjalni pouk, bralne strategije, didaktika književnost, književnost, bolonjski magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 5,34 MB) |
7. Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnazijiMartina Larsson, 2018, magistrsko delo Ključne besede: pedagogika, tuji jeziki, didaktika jezika, gimnazija, bralne učne strategije, španščina, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,68 MB) |
8. Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoliKatarina Lednik, 2018, magistrsko delo Ključne besede: pedagogika, pedagoška psihologija, pouk, pouk geografije, bralna pismenost, bralne učne strategije, bolonjska magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 2,98 MB) |
|
|