1. Primerjava pogonov za igreBlaž Jeršan, 2012, diplomsko delo Ključne besede: pogon za igre, računalniška grafika, računalniške igre, razvoj računalniških iger, Unity 3d, Cry Engine 3, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Simulacija množic heterogenih agentov v realnem časuRok Oblak, 2014, diplomsko delo/naloga Ključne besede: agent, množice, heterogenost, realno-časovno izvajanje, Unity, končni avtomat, modularnost Celotno besedilo (datoteka, 4,06 MB) |
|
|
|
|
|
9. Navidezno resnični sistem za interakcijo z molekulskimi strukturami na osnovi Oculus Rift očal in globinskih senzorjevTADEJ PODLESNIK, 2016, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Oculus Rift, Kinect, Leap Motion, Unity, navidezna resničnost, molekula, molekulsko modeliranje, vizualizacija, interaktivnost Celotno besedilo (datoteka, 2,10 MB) |
|