1. Analiza metod Geodetske GNSS izmerePeter Čadež, 2010, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, diplomska dela, UNI, GNSS, statična metoda, RTK, VRS, Precise Point Positioning Celotno besedilo (datoteka, 4,63 MB) |
2. Sturdy positioning with high sensitivity GPS sensors under adverse conditionsKlemen Kozmus Trajkovski, Oskar Sterle, Bojan Stopar, 2010, izvirni znanstveni članek Ključne besede: GNSS, GPS positioning, high sensitivity, differential GPS, adverse conditions, Doppler observations Celotno besedilo (datoteka, 585,01 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Social capital2001, zbornik Ključne besede: družba, mreže, družbene vede, družboslovje, socialni sistemi, struktura, teorija, praksa, raziskovanje, pozicioniranje, meritve, generatorji, družbeni kapital, družbene strukture, zaposlenost, kadri, medosebni odnosi, kolektivizem, delovno okolje, podpora, poklicna uspešnost, society, networks, social sciences, social science research, social systems, structure, theory, praxis, research, positioning, measurements, generators, social networks, social capital, social structure, social structures, employee, employment, staff, interpersonal relations, collectivism, work environment, support, occupational success, career success, theory of choice Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Kinematična metoda PPP (Precise Point Positioning) določitve položaja v GNSSSimon Šanca, 2017, diplomsko delo Ključne besede: GPS, GLONASS, Precise Point Positioning (PPP), kinematična izmera, spletne storitve PPP, gLAB, RTKLIB Celotno besedilo (datoteka, 4,45 MB) |
5. Marketing theory2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Can publicly visible pro-environmental initiatives improve the organic environmental image of destinations?Iana Bilynets, Ljubica Knežević Cvelbar, Sara Dolnicar, 2023, izvirni znanstveni članek Ključne besede: tourism, sustainable development, environmental protection, organic image, environmental sustainability, destination image, positioning, environmental image, pro-environmental initiatives Celotno besedilo (datoteka, 1,70 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Remote laser welding with in-line adaptive 3D seam trackingMatjaž Kos, Erih Arko, Hubert Kosler, Matija Jezeršek, 2019, izvirni znanstveni članek Ključne besede: remote laser welding, in-line 3D adaptive laser beam positioning, easy teaching, triangulation feedback Celotno besedilo (datoteka, 9,04 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
9. Use of GPS location clusters analysis to study predation, feeding, and maternal behavior of the Eurasian lynxMiha Krofel, Tomaž Skrbinšek, Ivan Kos, izvirni znanstveni članek Ključne besede: global positioning syste, kill rate, Lynx lynx, mixed-effects models, telemetry Celotno besedilo (datoteka, 372,54 KB) |
10. Right on track? Performance of satellite telemetry in terrestrial wildlife researchM. P. G Hofman, Matt W. Hayward, M. Heim, P. Marchand, C. M. Rolandsen, J. Mattisson, F. Urbano, Marco Heurich, A. Mysterud, Joerg Melzheimer, Klemen Jerina, 2019, izvirni znanstveni članek Ključne besede: forests, data acquisition, wildlife, temperate forests, questionnaires, animal performance, data reduction, global positioning system, gps Celotno besedilo (povezava drugam) |