1. Kultura uživanja vina v SlovenijiMorana Lubaj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 531,58 KB) |
2. Organizacijska struktura - primer podjetja Porsche Slovenija d.o.o.Simona Mavsar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Porsche Slovenija, organizacija, organizacijske strukture, tehnika, motiviranje, komuniciranje, management, kultura podjetja Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Korporativno komuniciranje na internetuŽiga Čebulj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, gospodarske družbe, korporacije, image, kultura podjetja, Internet, elektronska pošta, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Trženje v neprofitnih organizacijahVesna Šiftar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, kultura, znanost, podjetje, Dr. Šiftarjeva fundacija, poslovanje podjetja, trženje, strategija trženja, planiranje, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikovPetra Popovič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, kultura, pogajanje, proizvodi, cena, poslovno komuniciranje, modeli, primeri, komparacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vloga in vpliv procesa komuniciranja na reševanje konfliktov v podjetjihSimona Gorenc, 2003, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, kultura podjetja, industrijska psihologija, konflikti, reševanje problemov, medosebni odnosi, komuniciranje, medosebni odnosi, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Kako organizacijska klima vpliva na uspešnost podjetjaKatja Erjavšek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: gospodarske družbe, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, organizacija, kultura podjetja, medosebni odnosi, komuniciranje, raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Značilnosti pogajanj v arabskem svetuPeter Bratož, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Afrika, Azija, islam, kultura, medkulturno delovanje, mednacionalni odnosi, poslovni običaj, pogajanje, intervjuji, komuniciranje, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vpliv moči kulture na uspešnost poslovanja podjetjaJana Gačnik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, kultura podjetja, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, komuniciranje, motiviranje, organizacijske strukture, spremembe, ekonomske teorije, tipi Celotno besedilo (povezava drugam) |