|
2. Strategija vstopa na trg Velike BritanijeJana Klemenčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Velika Britanija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, izvoz, licence, franchising, investicije, trg, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Elektronsko poslovanje v podjetju AlpinaMatej Jurca, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, elektronsko poslovanje, informacijski sistemi, informacijska tehnologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Inovacije v mednarodnem poslovanjuDarja Lukančič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, mednarodno poslovanje, inovacije, kreativnost, konkurenca, tveganje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Uporaba koncepta množično prilagojenega izdelka pri proizvajalcu obutveAgata Kopač, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, proizvodi, potrošnik, zadovoljstvo, znanje, tehnologija, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vpliv notranjega trženja na kakovost, primer podjetja Alpina d.d.Katarina Mlakar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kvaliteta, TQM, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, kultura podjetja, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza porabnikov na primeru podjetja Alpina, d.d., ŽiriTatjana Kokalj, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, prodaja, trg, segmentacija, potrošnik, psihologija potrošnika, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Strategija vstopa Alpine, d.o.o. na ruski trgJana Brence, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Rusija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, zunanja trgovina, izvoz, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Razvijanje strategije podjetja AlpinaKatja Iskra, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strategija, ocene, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Analiza mikrobioloških objav in citiranosti revije Acta Dermatovenerologica Alpina, Pannonica et Adriatica v letih 1992-2008Anja Oštrbenk Valenčak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: bibliometrija, bibliometrične analize, znanstveno raziskovanje, vrednotenje raziskovalnega dela, Acta dermatovenerologica Alpina, Pannonica et Adriatica, analiza objav, analiza citiranosti, indeks citiranosti, faktor vpliva Celotno besedilo (datoteka, 536,90 KB) |