|
2. Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanjuAnja Vadnal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, potrošnik, behaviorizem, psihologija potrošnika, pokojninsko zavarovanje, reforme, predpisi, medorganizacijsko trženje, raziskave, metodologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Strategija poslovanja Mercatorjevih drogerijNives Rudolf, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, trgovinsko podjetje, Mercator, trženje, prodaja na drobno, organizacijske strukture, kadri, naloga, vodenje, podatki, panoge dejavnosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženjaAndreja Bezjak, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, image, športne igre, organizacija, razvoj, trendi, ekonomski vidik, raziskave, metode, analiza, 1995, 1998 Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikovBojana Vojska, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, prodaja, nakup, PTT, prehrana, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Dejavniki preprečevanja piratstva in ponarejanjaNataša Požarnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: avtorsko pravo, avtorstvo, pravice, pravila, kriminal, izvajalci, nelojalna konkurenca, predpisi, reprodukcija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.Veronika Logar, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Raziskava nakupa športnih oblačil in vrednotenje blagovnih znamkAndreja Jovan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prdaja, nakup, blagovne znamke, trženje, vrednotenje, potrošnik, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Analiza sodobne trgovine v Sloveniji in EvropiDavor Devčič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Evropa, Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, prodajalna, strateške povezave, združitve podjetij, prevzemi podjetij, konkurenca, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |