1. Math achievement in early adolescenceMelita Puklek Levpušček, Maja Zupančič, 2009, izvirni znanstveni članek Ključne besede: matematika, starši, adolescenca, učitelji, učenci, raziskovanje, zgodnje mladostništvo, učna uspešnost, prepričanja, early adolescence, academic achievement, mathematics, parental involvement, parents, beliefs Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. The role of parents' and teachers' behaviour in predicting students' motivational beliefsMelita Puklek Levpušček, 2004, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: intrinzična motivacija, učenci, starši, učitelji, samoučinkovitost, pedagoška psihologija, intrinsic motivation, students, parents, teachers, self efficacy, educational psychology Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Predicting achievement in mathematics in adolescent studentsMelita Puklek Levpušček, Maja Zupančič, Gregor Sočan, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: matematika, starši, mladostniki, učitelji, učenci, starševsko vključevanje, individualne razlike, učna uspešnost, prepričanja, adolescents, academic achievement, mathematics, teachers, students, parental involvement, parents, individual differences Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Social anxiety, social acceptance and academic self-perceptions in high-school studentsMelita Puklek Levpušček, Jelka Berce, 2012, izvirni znanstveni članek Ključne besede: socialna anksioznost, socialna sprejetost, samoučinkovitost, učenje, dijaki, social anxiety, social acceptance, self-efficacy, learning, students Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Motivation of student teachers in educational psychology courseMelita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2007, izvirni znanstveni članek Ključne besede: učna uspešnost, motivacija, psihologija za učitelje, študentje pedagoških smeri, academic achievement, motivation, educational psychology course, student teachers Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|