1. Tudi mi beremoMartina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder, 2014, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci Ključne besede: otroci, bralna pismenost, opismenjevanje, govorne motnje, slepi otroci, Braillova pisava, bralni seznami, zborniki Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Predictors of reading comprehension of boys and girlsSonja Pečjak, Svjetlana Kolić-Vehovec, Tina Pirc, Barbara Rončević, 2009, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci Ključne besede: bralno razumevanje, bralna pismenost, razlike med spoloma, povzetki, reading comprehension, reading literacy, gender differeces, abstracts Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
5. Bralna pismenost ob koncu osnovne šoleSonja Pečjak, Nataša Bucik, Martina Peštaj, Anja Podlesek, Tina Pirc, 2010, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pismenost, branje, bralna pismenost, bralna motivacija, razlike med spoloma, razumevanje prebranega, kognitivni dejavnik, metakognitivni dejavnik, motivacijski dejavnjik, spol Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Razlike med spoloma v (meta)kognitivnih in motivacijsko emocionalnih dejavnikih bralnega razumevanjaSvjetlana Kolić-Vehovec, Sonja Pečjak, Neža Ajdišek, Barbara Rončević, 2008, izvirni znanstveni članek Ključne besede: bralno razumevanje, metakognicija, motivacija, čustva, razlagalna besedila, pripovedna besedila Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Kognitivni in metakognitivni procesi pri samoregulaciji učenjaErika Zabret, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, 2006, izvirni znanstveni članek Ključne besede: učenje, samouravnavanje, samoregulacija, učne strategije, učenci, kognitivni procesi, metakognicija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|