1. Oblikovanje modela turistične destinacije in analiza ključnih dejavnikov vzpostavitve na primeru turistične destinacije KrasAleš Semeja, 2011, doktorska disertacija Ključne besede: Slovenija, Kras, turizem, regije, turistična geografija, lokalna samouprava, informacijski sistemi, povpraševanje, ponudba, modeli, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
6. Večparametrski hierarhični model ocene kakovosti hotelskih storitevAna Štambuk, 2002, magistrsko delo Ključne besede: turizem, hotelirstvo, storitve, kvaliteta, informacijski sistemi, ekspertni sistemi, modeli, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Dohodkovna elastičnost turističnega povpraševanja po Avstriji iz izbranih evropskih držav za razdobje 1975-1998Maruša Dolenc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Avstrija, turizem, turistična industrija, turistični proizvod, povpraševanje, rast, regresijske analize, modeli, obdobje 1975 - 1998 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Uporaba uravnoteženega sistema kazalnikov v okviru sistema strateškega managementa slovenske turistične organizacijeMaja Pak, 2003, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, javno podjetje, Slovenska turistična organizacija, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, management, indeksi, uravnotežen seznam ciljev, trženje, vrednotenje, strategija Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Uporaba prilagojene Hojeve metode za ocenjevanje spletnih strani nacionalnih turističnih organizacijMatej Draksler, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, modeli, storitve, marketing mix, case study, turizem, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, potovalni uradi Celotno besedilo (povezava drugam) |