1. Usklajenost metodologije spremljanja ekonomskega položaja na kmetijah v Sloveniji s Slovenskimi računovodskimi standardiKatja Grubelnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kmetijstvo, kmetje, ekonomska razvitost, dohodek, računovodstvo, standardi, podatki, metodologija, indeksi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|
7. Poslovno okolje za biotehnološka podjetja v SlovenijiGregor Podobnikar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: biotehnologija, biotehnološka podjetja, raziskovalna dejavnost, metoda Porterjevega diamanta, poslovno okolje, Slovenija, konkurenčna prednost, financiranje podjetij, intelektualna lastnina, tvegani kapital Celotno besedilo (datoteka, 431,65 KB) |
8. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 553,86 KB) |
9. Koncepti ohranjanja konkurenčnosti za izdelke iz perutninskega mesaGregor Tkalec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, razvoj novih konceptov, izdelki iz perutninskega mesa, iskanje idej, tehnološko izvedljivi izdelki, testiranje konceptov, energijske piščančje klobase, piščančji prigrizki, sprejemljivost pri potrošnikih, športna hrana, prigrizki Celotno besedilo (datoteka, 637,71 KB) |
10. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Celotno besedilo (datoteka, 720,16 KB) |