1. Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobnoPatrick Vesel, 2008, doktorska disertacija Ključne besede: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, dobavitelji, kadri, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Merkur Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Zadovoljstvo športnih pedagogov in položaj športne vzgoje na osnovnih ter srednjih šolah v SlovenijiŠemsudin Mujanović, 2009, magistrsko delo Ključne besede: psihologija, športna vzgoja, športni pedagogi, zadovoljstvo, osnovne šole, srednje šole, vprašalnik, t-test, analiza variance, diskriminantna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Kakovost v javnem sektorju v upravni enoti Kranj in primerjava z drugimi upravnimi enotamiSebina Uzeirovič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: kvaliteta, uspešnost, javna uprava, uporabniki, zadovoljstvo, Kranj, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 672,77 KB) |
5. Analiza poslovanja in zadovoljstvo strank v centru varne vožnjeTanja Dolar, 2009, diplomsko delo Ključne besede: analiza poslovanja, podjetja, storitve, zadovoljstvo, AMZS, Center varne vožnje, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 966,06 KB) |
|
|
|
|
10. Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamkEva Golob, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Kolinska, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, prodaja, trženje, blagovne znamke, potrošnik, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |