|
2. Pravice slovenskih potrošnikov v praksiFranci Osredkar, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovina, potrošnik, zaščita potrošnika, pravice, zakonodaja, prekrški, nakup, storitve, nepremičnine Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Ekonomski in etični vidiki uporabe gensko spremenjenih organizmovTanja Grandovec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: kmetijstvo, biotehnologija, biologija, gensko spremenjeni organizmi, zaščita potrošnika, zakonodaja, patenti, etika, ekonomski vidik, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Varstvo potrošnikov s posebnim poudarkom na varstvu uporabnikov telekomunikacijskih storitevDubravka Oberžan, 2003, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, zaščita potrošnika, potrošnik, mednarodne primerjave, EU, zakoni, spremembe, konkurenca, proizvodi, odgovornost, pogodbe, telekomunikacije, elektronsko poslovanje, Internet, direktive ES Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Varstvo potrošnikov in odgovornost za varnost in kakovost proizvodov in storitevSara Kogoj, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, proizvodi, storitve, kvaliteta, standardi, certifikat, potrošnik, zaščita potrošnika, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Sporazumni načini reševanja potrošniških sporovTanja Hasanefendić, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trgovinsko pravo, zaščita potrošnika, prodaja, nakup, potrošnik, spori, reševanje problemov, pogajanje, arbitraža, mednarodni odnosi, mednarodne primerjave, sodišča Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Elektronsko trgovanje in varstvo potrošnikovŠpela Stavanja, 2004, diplomsko delo Ključne besede: informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, trgovanje, trgovina, potrošnik, zaščita potrošnika, zakonodaja, tehnologija, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Problematika nepremičninskega trga v RSNika Vidič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, nepremičnine, trg, trgovanje, posredniki, storitve, stroški, leasing, hipoteke, regulacija, zaščita potrošnika Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Pravni vidiki oglaševanja s poudarkom na nelojalnem oglaševanjuVesna Kapus, 2004, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, oglas, konkurenca, nelojalna konkurenca, zaščita potrošnika, regulacija, zakonodaja, etika Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Nakupne navade slovenskih potrošnikov svežega mesaSilvija Vodišek, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, prehrana, živilska industrija, mesna industrija, potrošnik, nakup, zaščita potrošnika, varnost, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |