1. Vrednotenje cvička z oznako PTPDaša Mikec, 2008, diplomsko delo Ključne besede: vinogradništvo, vinarstvo, vino, rdeče vino, cviček, kakovost, kemične analize, kemična sestava, antibiogram Celotno besedilo (datoteka, 3,07 MB) |
2. Predelava vina v dolijihTina Štokelj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vinarstvo, vino, vino v dolijih, doliji, amfore, zgodovina vinske trte, razvoj vinogradništva na Slovenskem, razvoj vinarstva na Slovenskem, izdelava dolijev, pridelava vina v dolijih, pH vrednost, organske kisline, hlapne kisline, biološki razkis, fenolne spojine, pepel, težke kovine, senzorična analiza, zorenje vina na drožeh Celotno besedilo (datoteka, 966,79 KB) |
3. Tradicija in razvoj vinogradništva in vinarstva v PrekmurjuJasmina Passero, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vinogradništvo, vinarstvo, zgodovinski pregled, Prekmurje, vinorodni okoliš Prekmurje, sorte vinske trte, prekmurska vina, trženje vina, Laški rizling, blagovna znamka, organiziranje vinogradnikov, skupna vinska klet, trendi razvoja Celotno besedilo (datoteka, 644,25 KB) |
|
|
6. Trg z grozdjem in vinom v luči pristopa Slovenije k Evropski unijiTanja Furlan, 2001, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, kmetijstvo, vinogradništvo, vinarstvo, trg, produkcija, kontrola, cena Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Dajavniki [!] prodaje vina na medorganizacijskem trguJelena Šešum, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, vinogradništvo, vinarstvo, podjetje, Vinska klet Goriška brda, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trg, trženje, medorganizacijsko trženje, ponudba, povpraševanje, poslovno komuniciranje, strategija trženja Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Turizem in regionalni razvoj Zgornje Vipavske dolineGoran Žvokelj, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Primorska, Vipava, turizem, regionalni razvoj, podeželje, ponudba, vinarstvo, vizija, cilj Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Poslovno-razvojni načrt vinogradništva in vinarstva Stegovec Sveti MartinPeter Stegovec, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, vinogradništvo, vinarstvo, turizem, podjetje, Stegovec Sveti Martin, poslovni plani, okolje, kultura, trg, tržne raziskave, financiranje, investicije, kadri Celotno besedilo (povezava drugam) |