1. Dejavniki nakupne odločitve kupcev v cvetličarniRomana Potočnik, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, cvetličarne, ponudba, povpraševanje, anketa, Železniki Celotno besedilo (datoteka, 257,38 KB) |
2. Potrošnja sadja na območju DolenjskeTanja Gorenčič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: sadjarstvo, sadje, poraba, vedenje potrošnikov, Dolenjska, prehrambene navade, anketa, kupci Celotno besedilo (datoteka, 490,96 KB) |
|
4. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Celotno besedilo (datoteka, 613,50 KB) |
5. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 943,29 KB) |
|
7. Analiza akcij Kupujmo domačeRenata Penca, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, potrošnik, odločanje, nakup, etnocentrizem, mednarodne primerjave, Slovenija, BIH, Hrvatska Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|