|
|
|
4. Geografsko - zgodovinska učna pot po Kraškem robuLuka Ruter, 2019, magistrsko delo/naloga Ključne besede: zgodovina, osnovna šola, pouk izven učilnice, učna pot, Kraški rob, medpredmetno povezovanje, lokalno okolje, naravna dediščina, kulturna dediščina Celotno besedilo (datoteka, 7,42 MB) |
5. Sprejemanje informacijsko-komunikacijske tehnologije pri visokošolskih profesorjih na Univerzi v LjubljaniNina Kristl, 2014, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, visokošolski učitelji, Univerza v Ljubljani, pedagoško delo, informacijska družba, sprejemanje tehnologije, uporaba tehnologije, e-izobraževanje, spletno učno okolje, spletne učilnice, skupnost raziskovanja, modeliranje strukturnih enačb, IKT Celotno besedilo (datoteka, 2,00 MB) |
|
|
8. Zasnova infrastrukture za integrirano študijsko okoljeMaks Sladič, 2024, magistrsko delo/naloga Ključne besede: integrirano študijsko okolje (IŠO), Univerza v Ljubljani (UL), Moodle, digitalizacija izobraževanja, virtualizacija, kontejnerizacija, Red Hat OpenShift, spletne učilnice, standardizacija, infrastruktura, centralizirano upravljanje. Celotno besedilo (datoteka, 1,47 MB) |