|
2. Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem deluAlenka Žerovnik, 2010, magistrsko delo Ključne besede: didaktika računalništva, teorije učenja, konstruktivizem, mešano učenje, model za poučevanje računalništva, projektno delo, problemsko učenje, aktivno učenje, računalništvo, magisteriji Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Visualization and analysis of the space of prediction modelsMiha Štajdohar, 2012, doktorska disertacija Ključne besede: vizualizacija informacij, analiza podatkov, vizualno odkrivanje znanja v podatkih, strojno učenje, klasifikacija, uvrščanje, razpoznavanje vzorcev, meta učenje, kombiniranje algoritmov strojnega učenja, risanje omrežij, analiza omrežij, optimizacija ponazoritve omrežij, odkrivanje gruč v omrežjih Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Odkrivanje gruč sorodnih učnih nalog za izboljšanje napovednih modelov posameznih nalogTadej Janež, 2013, doktorska disertacija Ključne besede: umetna inteligenca, strojno učenje, hkratno učenje več nalog, nadzorovano učenje, Boolove funkcije, avtonomni učeči se agenti, hitrost učenja, binarizacija vrednosti atributov, odločitvena drevesa, računalništvo, disertacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Psihologija in prenova šolskega sistema - prispevek psihologije k dvigu kakovosti učenja in poučevanjaBarica Marentič-Požarnik, 1999, strokovni članek Ključne besede: šolske reforme, paradigme, šolska prenova, behaviorizem, kognitivizem, humanizem, pojmovanje učenja in znanja, psihologija, učenje, znanje, pedagogika, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Grafično oblikovanje vmesnika in elementov spletnega tečajaANEJA ŠTRUKELJ, 2016, diplomsko delo Ključne besede: spletna stran, spletni tečaj, sistem za upravljanje učenja, oblikovanje, spletno učenje, video, video montaža, materialno oblikovanje, ploskovno oblikovanje Celotno besedilo (datoteka, 4,92 MB) |
|