1. Požarna zaščita lesenih konstrukcijElen Korenjak, 2013, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, OG-MO, diplomska dela, VS, požarna odpornost, požarna zaščita, vrste požarnih zaščit, leseni steber, mavčno kartonske plošče, kamena volna, lesene plošče, intumescentne barve, graduation thesis, civil engineering, OG-MO, fire resistance, fire protection, types of fire protection, wooden pillar, plasterboard, rock wool, timber cladding, intumescent paint Celotno besedilo (datoteka, 1,87 MB) |
|
3. Modern leadership styles applied to Makstil - Skopje, Republic of MacedoniaElizabeta Nestoroska Dimić, 2009, magistrsko delo Ključne besede: Makedonija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Makstil, management, manager, vodenje, tipi, raziskave, analiza, Macedonia, textile industry, industrial enterprises, management, manager, leadership, types, research, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. TermFrame: a systematic approach to karst terminologyŠpela Vintar, Uroš Stepišnik, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: definitions, frame-based terminology, definition types, karstology, karst, karst terminology Celotno besedilo (datoteka, 5,75 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Identification of types of ectomycorrhizae on seedlings in a beech provenance trialMarjana Westergren, Tine Grebenc, Gregor Božič, Robert Brus, Hojka Kraigher, 2004, izvirni znanstveni članek Ključne besede: beech, provenance trial, ectomycorrhizae, types of ectomycorrhizae Celotno besedilo (datoteka, 2,48 MB) |
6. An analysis of industrial policy in KazakhstanAskar Mukashev, 2015, magistrsko delo Ključne besede: Kazakhstan, industrial policy, types, structure, changes, yield, theory, practice, international comparisons Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Vodenje v izbrani banki v času ekonomske krizeIvan Razpotnik, 2014, magistrsko delo Ključne besede: banking, banks, banking management, manager, leadership, types, crises, changes, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudesAna Jankovska, 2015, magistrsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, oglas, tipi, vedenje potrošnikov, raziskave, komparacije, marketing, business communication, advertising, advertisement, types, consumer behaviour, research, comparisons Celotno besedilo (povezava drugam) |
|