1. Analiza nakupnega odločanja kupcev v cvetličarniPolona Roglič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: okrasne rastline, cvetličarne, kupci, trženje, tržne raziskave, odločanje, odločanje kupcev, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 473,73 KB) |
2. Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanjaNataša Per, 2001, diplomsko delo Ključne besede: notranja trgovina, nakup, nakupovalni centri, prodajalna, lokacija, izbira, trženje, tržne raziskave, podatki, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisingaPolona Stepišnik, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pospeševanje prodaje, organizacija, dejavnost, naloga, cilj, upravljanje, informacijska tehnologija, tržne raziskave, raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Poslovni načrt trgovanja z električno energijo v podjetju Kovintrade d.d.Primož Mlakar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, energetika, podjetje, Kovintrade, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovni plani, tržne raziskave, strategija trženja, financiranje, tveganje, problematika Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Poslovni načrt podjetja Fruteks d.o.o.Kostja Prihoda, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, Fruteks, poslovni plani, planiranje, tržne raziskave, analiza, trženje, produkcija, management, finančni plan, tveganje, problematika Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v SlovenijiPrimož Novak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, storitve, trženje, tehnologija, trg, tržne poti, struktura, uporabniki, konkurenca, ekonomska propaganda, tržne raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Strategija širjenja blagovne znamkeSabina Muc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Trgovska blagovna znamka LumpiSašo Božič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, naloga, cilj, marketing mix, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Poslovni načrt podjetja - Burin Yachting d.o.o.Sonja Logar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, poslovni plani, panoge dejavnosti, trženje, tržne raziskave, ekonomika podjetja, tržno planiranje, razvojna dejavnost, produkcija, management, termini, tveganje, finance Celotno besedilo (povezava drugam) |