1 - 3 / 3 ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Kultura uživanja vina v Sloveniji Morana Lubaj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija |
2. Tradicija in razvoj vinogradništva in vinarstva v Prekmurju Jasmina Passero, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vinogradništvo, vinarstvo, zgodovinski pregled, Prekmurje, vinorodni okoliš Prekmurje, sorte vinske trte, prekmurska vina, trženje vina, Laški rizling, blagovna znamka, organiziranje vinogradnikov, skupna vinska klet, trendi razvoja |
3. Strategija tržnega komuniciranja vrhunskih slovenskih vin Marija Lampe, 2021, magistrsko delo Ključne besede: vino, trženje, etiketa, blagovna znamka, vrhunska vina, vinogradništvo, tržno komuniciranje, kakovost vina, vinarji |