Ključne besede: marketing, trženje, kmetijski proizvodi, oglaševanje, televizijsko oglaševanje, občila, cene, televizija, anketeCelotno besedilo (datoteka, 835,14 KB)
Ključne besede: televizijsko oglaševanje, razumevanje oglasovCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: televizijsko oglaševanje, vedenje potrošnikov, vedenje, otroci, starši, učitelji, Vprašalnik o odzivih otrok in staršev na oglaševanje, Prilagojen vprašalnik starševskega nadzora otrokovega gledanja televizije, Lestvica funkcioniranja družine (ICPS)Celotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: lesna podjetja, oglaševanje, televizijsko oglaševanjeCelotno besedilo (datoteka, 3,08 MB)
Ključne besede: televizijski trendi, uporaba televizije, televizijsko oglaševanje, program AriannaCelotno besedilo (datoteka, 1,67 MB)