1. Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri poukuLara Godec Soršak, Mira Metljak, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: Pedagoška fakulteta, slovenski knjižni jezik, razredni pouk, Faculty of Education, Slovene standard language, primary teacher education Celotno besedilo (datoteka, 941,42 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. A Croatian study of practitioners' and kindergarten teacher students' opinions of their role in children's livesRenata Miljević-Riđički, Tea Pahić, Marija Šarić, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Hrvaška, otroški vrtci, predšolska vzgoja, predšolski otroci, pre-school education, študenti, teacher, trainer, učitelj, vzgojitelj, vzgojitelji Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Enjoying cultural differences assists teachers in learning about diversity and equalityNada Turnšek, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: discrimination, diskriminacija, early childhood education, izobraževanje, izobraževanje učiteljev, predšolska vzgoja, teacher education, vzgoja v ranem otroštvu, vzgojitelji Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable development in pre-service chemistry teacher educationMareike Burmeister, Ingo Eilks, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: akcijsko raziskovanje, education, Nemčija, študenti, teacher, trajnostni razvoj, učitelj, učni moduli, visoko šolstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
8. Predictors of intergenerational learning in kindergartenAleksandra Šindić, Dragan Partalo, Nives Ličen, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: elementary knowledge, intergenerational learning, education, preschool teacher, professional cooperation, older adults, the inclusion of older adults in educational work Celotno besedilo (datoteka, 131,85 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. Identifying space for mainstreaming multilingual pedagogies in European initial teacher education policiesMari Bergroth, Júlia Llompart, Nathalie Pepiot, Karin van der Worp, Tjaša Dražnik, Sven Sierens, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: teacher education, linguistics, initial teacher education, multilingual pedagogies, linguistically sensitive teaching, ideological spaces, implementational spaces, European Union Celotno besedilo (datoteka, 194,37 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|