Ključne besede: učenje družboslovja, učenci z disleksijo, strategije učenjaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: nadarjeni učenci, učne strategije, samoocena učenjaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: bralne učne strategije, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, specifične učne težaveCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, literarna zmožnost, kulturna zmožnost, učenj učenja, digitalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, komunikacijski pouk, problemsko-ustvarjalni pouk, bralne strategije, didaktika književnost, književnost, bolonjski magisterijiCelotno besedilo (datoteka, 5,34 MB)
Ključne besede: izvršilne (eksekutivne) funkcije, učenci v osnovni šoli, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, strategije za razvijanje izvršilnih funkcijCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: pojmovanje učenja in poučevanja, teorije učenja, dejavniki uspešnega učenja, učne strategije, kognitivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, afektivne učne strategije, slovenščina, francoščinaCelotno besedilo (datoteka, 1,64 MB)
Ključne besede: Sodobne migracije, ženske iz BiH v Sloveniji, tranzicijsko in transformativno učenje, strategije in elementi učenja, posredniki in viri informacijCelotno besedilo (datoteka, 1,12 MB)
Ključne besede: univerzitetni študenti španščine, metakognicija, samouravnavanje učenja, metakognitivne učne strategije, afektivne učne strategijeCelotno besedilo (datoteka, 3,35 MB)