|
2. Sponzoriranje športa kot strateška odločitev podjetjaJana Jereb, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, management, strateški management, odločanje, trženje, promocija, sponzorstvo, šport, efektivnost, uspeh Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Sponzorska pogodbaDino Šterpin, 2003, diplomsko delo Ključne besede: obligacijsko pravo, trženje, promocija, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, pogodbe, davki, davek na dodano vrednost, davek od dobička, dohodnina Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Odnos države do sredstev, iz katerih so sponzorirani športnikiNina Manfreda, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, davčni sistemi, davki, davčne olajšave, šport, sponzorstvo, promocija, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Študentsko podjetništvoŽiga Križaj, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, izobraževanje, visoko šolstvo, študenti, podjetništvo, podjetje, storitve, poslovni proces, poklic, projekti, sponzorstvo, primeeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Problem financiranja nevladnih neprofitnih organizacij v SlovenijiMelita Plantarič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, nevladne organizacije, financiranje, sponzorstvo, davčni sistemi, kontrola, računsko sodišče, case study, Sonček Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Nepridobitni sektor v Sloveniji in njegovo financiranjeCvetka Srebot, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, financiranje, storitve, javna dela, pogodbeno delo, študenti, državna pomoč, subvencije, sponzorstvo, management, kontrola Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Financiranje športa v Republiki SlovenijiMarko Oplotnik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, šport, financiranje, programi, društva, proračuni, javne finance, sponzorstvo, mednarodne primerjave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|