|
2. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 553,86 KB) |
3. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Celotno besedilo (datoteka, 674,27 KB) |
4. Prehranska kakovost neobičajnih olj na našem trguKaja Perme, 2017, magistrsko delo Ključne besede: olja, rastlinska olja, arašidovo olje, arganovo olje, olje črne kumine, gorčično olje, olje grozdnih pešk, inca inchi olje, kokosovo olje, konopljino olje, laneno olje, makovo olje, olje oljne ogrščice, orehovo olje, ričkovo olje, ghee maslo, prehranska kakovost, maščobnokislinska sestava, maščobne kisline, senzorične lastnosti, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 2,21 MB) |
|
6. Sladila v brezalkoholnih pijačah na slovenskem tržišču v letih 2017 in 2019Edvina Hafner, 2020, magistrsko delo Ključne besede: sladila, sladkorji, vsebnost sladkorja, pijače, brezalkoholne pijače, energijske pijače, sokovi, nektarji, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 1,45 MB) |
7. Pristnost brinjevcev in brinjevih jagod na slovenskem tržiščuNadja Gornik, 2021, magistrsko delo Ključne besede: brinjeve jagode, Fructus juniperi, brinjevec, gin, slovensko tržišče, potvorbe, pristnost Celotno besedilo (datoteka, 2,24 MB) |
|