Ključne besede: informacijski sistemi, informacijska tehnologija, informacije, trženje, odnosi s strankami, case study, GV RevijeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: tisk, socializacija, množični mediji, starši, otroštvo, zgodovina, revijeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: kultura, ženske, revije, samopodoba, stigmatizacija, staranjeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: množični mediji, mladina, revije, vpliv, analiza vsebine, primerjalna analizaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: specializirane revijeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: šport, založništvo, revije, sofinaciranje, Fundacija za šport, mediji, vprašalnikCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: plačano delo, revije za mlade ženskeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: življenjskostilne revije, reprezentacije, Eva, FHMCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: interno komuniciranje, interne revijeCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: revije, diskurz, stereotipiCelotno besedilo (povezava drugam)