1. Strategija podjetja FructalBranko Tomažič, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, predelovalna industrija, Fructal, razvoj, rastoče podjetje, proizvodni programi, poslovanje podjetja, krize, prestrukturiranje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vzroki propada novih podjetijBoštjan Kastelic, 2001, diplomsko delo Ključne besede: gospodarske družbe, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, krize, stečaj, likvidacija podjetja, rastoče podjetje, razvoj, modeli, problematika Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Tržne strategije v slovenskih hitro rastočih podjetjihNina Pitamic, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, rastoče podjetje, podjetništvo, trženje, strategija trženja, konkurenčnost, raziskave, ankete, ekonomski vidik Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza hitro rastočih podjetij v Sloveniji in podjetja PilasterTomaž Mežek, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, rastoče podjetje, merila, podjetnik, razvojna strategija, organizacijske strukture, financiranje, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Povezovanje podjetij s primerom združitve dveh podjetij iz pekarske dejavnostiMateja Mencin, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, rastoče podjetje, združitve podjetij, poslovni proces, faze, case study, pekarstvo, ocene, vizija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Vloga PID-ov pri spodbujanju podjetij z visokim potencialom rastiGregor Polak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, ekonomika prehoda, privatizacija, PID, investicijski skladi, vzajemni skladi, delnice, donos, rastoče podjetje, upravljanje, kapital Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Načrtovanje rasti podjetja za posredovanje zavarovanj s prodajo franšizeAlojz Klaneček, 2002, specialistično delo Ključne besede: podjetništvo, podjetje, rastoče podjetje, razvoj, strategija, motiviranje, ekonomske teorije, modeli, franchising, case study, zavarovalstvo, storitve, trženje, Primit Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Metodologija kriterijev izbire gazelPeter Selan, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetništvo, rastoče podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, merila, metodologija, izbira, mednarodne primerjave, Evropa, ZDA Celotno besedilo (povezava drugam) |