1. Obseg oglaševanja v televizijskih programihGoran Pintarič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, televizija, oglas, podatki, raziskave, cena, preizkušanje domnev, analiza, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Analiza samouresničevanja med študentiAndrej Sosič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: psihologija, motiviranje, teorija, behaviorizem, uspeh, študenti, raziskave, analiza, preizkušanje domnev Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza kupcev za oblikovanje strategije tehničnih maloprodajnih verigJanez Jaki, 2006, diplomsko delo Ključne besede: prodaja na drobno, trgovina, trgovinsko podjetje, tehnika, trg, strategija trženja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, preizkušanje domnev, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Endogenost teorije optimalnega valutnega območja in Kenenov kriterij diverzifikacijeRoman Živkovič, 2006, magistrsko delo Ključne besede: finance, valuta, valutno tveganje, teorija, modeli, ekonometrija, metodologija, raziskave, EMU, preizkušanje domnev, case study, ekonomika prehoda Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Odzivi uporabnikov na spletno oglaševanjeViktor Vrhunc, 2006, diplomsko delo Ključne besede: informatika, informacijska tehnologija, Internet, elektronska pošta, trženje, oglas, raziskave, preizkušanje domnev, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Donosnost delniškega kapitala na primerih prevzemov in združitev v SlovenijiRobert Potisek, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, prevzemi podjetij, združitve podjetij, financiranje, kapital, delnice, donos, privatizacija, preizkušanje domnev, modeli, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|