1. Trženje Save Tires d.o.o. na trgih nekdanje JugoslavijePrimož Grilc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava Tires, poslovanje podjetja, prodaja, trženje, poslovno komuniciranje, pozicioniranje proizvoda, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Uporaba koristi v trženju na primeru pohištvene industrijeMateja Šmid, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, proizvodi, trg, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, poslovno komuniciranje, potrošnik, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu SrbijeGregor Adler, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Srbija, živilska industrija, industrijsko podjetje, blagovne znamke, Barcaffe, razvoj, prodaja, pozicioniranje proizvoda, zunanja trgovina, izvoz, konkurenca, poslovno komuniciranje, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Pozicioniranje blagovne znamke Lipbled na slovenskem trguSimona Stare, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, Lip Bled, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, strategija, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Raziskava možnosti vstopa Iskre Prins d.d. na trg Ruske federacijeAleksandra Gojkovič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektrotehnika, industrijsko podjetje, Iskra Prins, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, zunanja trgovina, izvoz, trženje, poslovno komuniciranje, proizvodicena, pozicioniranje proizvoda, strategija Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Pozicioniranje blagovne znamke Matrix na slovenskem trguMatjaž Valenčič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektrotehnika, trgovinsko podjetje, M.A.& L., blagovne znamketrženje, poslovno komuniciranje, pozicioniranje proizvoda, cena, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Ponovno pozicioniranje Plive na slovenskem tržiščuRosana Potokar, 2006, magistrsko delo Ključne besede: Hrvatska, farmacevtska industrija, industrijsko podjetje, Pliva, Slovenija, trg, trženje, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |