|
2. Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanjeHelena Kuzma, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, prodajalna, Emporium, prodaja, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, okolje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Pravice slovenskih potrošnikov v praksiFranci Osredkar, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovina, potrošnik, zaščita potrošnika, pravice, zakonodaja, prekrški, nakup, storitve, nepremičnine Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanjuAnja Vadnal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, potrošnik, behaviorizem, psihologija potrošnika, pokojninsko zavarovanje, reforme, predpisi, medorganizacijsko trženje, raziskave, metodologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza trga v nutricevtski dejavnostiDavid Zupančič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, živilska tehnologija, razvoj, trg, makroekonomija, modeli, konkurenca, ponudba, potrošnik, predpisi, podjetje, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vloga trženja in uporabnost informacijskih tehnologij pri ravnanju odnosov s strankami (CRM)Sanja Kmetec, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, psihologija, potrošnik, informacijska tehnologija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Segmentacija končnih porabnikov z uporabo statističnih metodAleš Žiberna, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, trg, proizvodi, potrošnik, segmentacija, metode, statistične metode, razvrščanje v skupine, case study, živilska industrija, čebelarstvo, podjetje, Medex Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Program zvestobe kupcev na primeru Poslovnega sistema MercatorPatrick Vesel, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, potrošnik, psihologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|