1. Povezanost etike in družbene odgovornosti v podjetjuŠpela Robas, 2003, diplomsko delo Ključne besede: poslovna morala, etika, management, manager, podjetje, družbena odgovornost, kultura, vrednote, cilj, kultura podjetja Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Pomen etike v poslovanju multinacionalnih podjetijTomaž Dolenc, 2003, diplomsko delo Ključne besede: multinacionalne družbe, mednarodno poslovanje, poslovna morala, etika, kultura podjetja, vrednote, zakonodaja, management, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Kako se uspešno pogajati s KitajciMateja Plevel, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Kitajska, medkulturno delovanje, kultura, pogajanje, sestanki, komuniciranje, poslovna darila, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Organizacijska klima in kultura na Srednji ekonomski šoli KranjPolonca Ropret, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, šolstvo, Srednja ekonomska šola Kranj, organizacija, kultura podjetja, vrednote, poslovna morala, etika, kadri, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Ravnanju projektov naklonjena organizacijska kultura v Vzajemni, d.v.z.Jože Derganc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, Vzajemna, organizacijske strukture, kultura podjetja, projekti, vodenje projektov, poslovna strategija, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. The connection between guanxi, corruption and ethics in the Chinese business worldMarko Rožič, 2012, diplomsko delo Ključne besede: Kitajska, gospodarski kriminal, korupcija, meritve, kultura, poslovno okolje, poslovna morala, etika, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Marketing theory2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Celotno besedilo (povezava drugam) |