1. Analiza vedenja podiplomskih študentov kot potencialnih podjetnikovMateja Lesar, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetništvo, podjetnik, razvojna dejavnost, izobraževanje, podiplomski študij, behaviorizem, psihologija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza hitro rastočih podjetij v Sloveniji in podjetja PilasterTomaž Mežek, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, rastoče podjetje, merila, podjetnik, razvojna strategija, organizacijske strukture, financiranje, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Primerjava obnašanja inovatorjev in študentov pri ustanavljanju podjetjaKatja Mihelič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetništvo, podjetje, podjetnik, inovatorji, študenti, behaviorizem, inovativnost, izobraževanje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
8. Cilji in motivi podjetnikov in njihovih podjetijAleš Drenik, 2003, magistrsko delo Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, podjetje, cilj, rastoče podjetje, dobiček, odločanje, behaviorizem, motiviranje, poslovni plani, Slovenija, majhna podjetja, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Izbrane oblike rasti majhnega podjetja: diverzifikacija poslovanjaDamijan Volavšek, 2004, specialistično delo Ključne besede: podjetništvo, podjetje, podjetnik, rastoče podjetje, ekonomska rast, meritve, metode, SWOT, podatki, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Strategije rasti družbe za upravljanje Ilirika DZUMarko Garbajs, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, gospodarske družbe, Družba za upravljanje Ilirika DZU, podjetništvo, podjetnik, rastoče podjetje, faze, strategija, modeli, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |