|
2. Mediana Branost, Gledanost, PoslušanostDejan Možic, Jasna Zdovc, Janja Božič Marolt, 2002, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: časniki, regionalni tednik, dvotednik, štirinajstdnevnik, mesečnik, dvomesečnik, priloga, medijska enota, komercialna postaja, lokalna postaja, nacionalna postaja, študentska postaja, kabelska televizija, komercialna postaja, nacionalna postaja, satelitska postaja, gledanost, poslušanost, branost, polletni podatki, celoletni podatki, medijska ponudba, medijska strategija, vrsta medija, vrednotenje, poznavanje medijev, tematika medijev, opremljenost gospodinjstva, internet, kino, oglasne deske, plakati, izobrazba, spol, zaposlenost, dohodek, zakonski stan, narodnost, politična opredeljenost, prostočasne dejavnosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|