|
|
3. Marketing theory2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
7. "Held out into the nothingness of being"Gregor Moder, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: filozofija, bit, smrt, tubit, konec, čas, prihodnost, praznina, Heidegger, Martin, philosophy, being, death, Dasein, end, time, future, void Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|