|
|
3. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Izstopajoče vedenje in pedagoški odziviAlenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič, 2013, zbornik Ključne besede: vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
9. Razvijanje učnih strategij na OŠ ŽužemberkTinka Fric, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, pedagoška psihologija, osnovna šola, učenje, učne strategije, aktivno učenje, študija primera, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,22 MB) |
10. Individualne razlike v učnih stilih osnovnošolcevMaja Petek Tomšič, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, pedagoška psihologija, učenje, učni stili, učne strategije, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,22 MB) |