|
|
|
|
|
|
|
8. Motivi osnovnošolskih učiteljev za izbiro poklica v povezavi z učiteljevim profesionalnim razvojem in učiteljevo rezilientnostjoNeja Nedoh, Lara Ivanc, 2023, magistrsko delo Ključne besede: profesionalni razvoj, motivi za izbor poklica, osnovnošolski učitelji, dejavniki profesionalnega razvoja, stres, rezilientnost Celotno besedilo (datoteka, 1,73 MB) |
9. Prepoznavanje travme, ustreznost odzivov in vloga učiteljevTaja Iglar, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Psihične travme pri otrocih, Osnovnošolski učitelji, travma, prepoznavanje travme, ustreznost odziva, nudenje pomoči, vloga učiteljic, kompetentnost učiteljic Celotno besedilo (datoteka, 1,11 MB) |
10. Zaznavanje in doživljanje timskega dela pri strokovnih delavkah v prvem razredu osnovne šoleBarbara Uran, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Delovne skupine, Osnovnošolski učitelji, etape timskega dela, motivacija za timsko delo, prvi razred, strategije reševanja konfliktov, timsko delo, učinkovitost timskega dela, učiteljica razrednega pouka, vzgojiteljica predšolskih otrok Celotno besedilo (datoteka, 1,43 MB) |