1. Poslovna tveganja pri prehodu poslovanja podjetja od polproizvodov na končne proizvode (lesnopohištvena industrija)Adela Jazbec, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, lesna industrija, poslovanje podjetja, tveganje, novi proizvodi, proizvodni programi, razvojna strategija, poslovno okolje, trženje, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Uvajanje dodatne storitve Mobi Iskra v družbi Mobitel d.d.Desa Vidakovič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, podjetje, mobilna telefonija, storitve, novi proizvodi, izvajanje, faze, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Proces uvajanja projektaMatej Knific, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, management, projekti, vodenje projektov, modeli, novi proizvodi, izvajanje, faze, uspeh, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Problematika založništva - razvoj nove knjigeVita Mušič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: založništvo, podjetje, projektna organizacija, novi proizvodi, planiranje, projekti, vodenje projektov, informacijska tehnologija, modeli, grafi, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništvaMarta Ivančič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, novi proizvodi, trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, prodaja, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Razvoj pošte v zadnjem destletjuMiha Karner, 2002, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, PTT, storitve, regulacija, liberalizacija, spremembe, novi proizvodi, zakonodaja, trendi, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Investicijski program uvajanja novega izdelka v podjetju Oljarica KranjMarko Verbič, 2002, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Oljarica Kranj, investicije, novi proizvodi, krompir, tržne raziskave, analiza, tehnologija, nabava Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Trženje storitve ADSLPrimož Reškovac, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, telefon, storitve, podjetje, Telekom, novi proizvodi, trženje, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Pomen vojaških projektov v gospodarstvuRobert Topolovec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: vojna industrija, raziskave, razvoj, prihranki obsega, novi proizvodi, projekti, letalstvo, letalska industrija, komparacije, stroški Celotno besedilo (povezava drugam) |
|