1. Vrednote, motivacija in prodajna uspešnost prodajnega osebjaManica Gostiša, 2005, diplomsko delo Ključne besede: notranja trgovina, prodaja, prodajalna, kadri, motiviranje, delovna uspešnost, vrednote, tržne raziskave, metode, navidezno nakupovanje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza in uporaba navideznega nakupovanja; primer MKTŠpela Kržišnik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, navidezno nakupovanje, prodaja, kadri, prodajalna, storitve, kvaliteta, analiza, case study, knjigotrštvo, Mladinska knjiga Trgovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Celovito vrednotenje kakovosti in zadovoljstva obiskovalcev v diskoteki GlobalNina Simić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zabavna industrija, podjetje, Global, navidezno nakupovanje, ankete, zadovoljstvo, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
8. Koraki do uspešne prodajeMirjana Gigović, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, nakup, potrošnik, proizvodi, storitve, potrošnik, odnosi s strankami, reklamacije, navidezno nakupovanje, oglas, uspeh Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Razvoj koncepta pametne hiše s pristopom soustvarjanja vrednostiLea Murn, 2018, magistrsko delo Ključne besede: gradbeništvo, stanovanjska gradnja, informacijska tehnologija, povpraševanje, navidezno nakupovanje, trženje, strategija trženja, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |