|
2. Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanjeHelena Kuzma, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, prodajalna, Emporium, prodaja, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, okolje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Pravice slovenskih potrošnikov v praksiFranci Osredkar, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovina, potrošnik, zaščita potrošnika, pravice, zakonodaja, prekrški, nakup, storitve, nepremičnine Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanjaNataša Per, 2001, diplomsko delo Ključne besede: notranja trgovina, nakup, nakupovalni centri, prodajalna, lokacija, izbira, trženje, tržne raziskave, podatki, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikovBojana Vojska, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, prodaja, nakup, PTT, prehrana, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništvaMarta Ivančič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, novi proizvodi, trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, prodaja, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Raziskava nakupa športnih oblačil in vrednotenje blagovnih znamkAndreja Jovan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prdaja, nakup, blagovne znamke, trženje, vrednotenje, potrošnik, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Spletna trgovina in sistemi plačevanjaBorut Kadunc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, trgovina, bančništvo, nakup, plačilni instrumenti, varnost, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |