1. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 943,29 KB) |
|
3. Percepcija koristnosti in škodljivosti zauživanja rib pri mladih odraslih v SlovenijiNina Završnik, 2018, magistrsko delo/naloga Ključne besede: živila, ribe, vzrejene ribe, prostoživeče ribe, prehrana ljudi, mladi potrošniki, ankete, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 668,05 KB) |
4. Opis arome kostanjevega medu s panelom mladih potrošnikovUroš Zupanc, 2019, diplomsko delo Ključne besede: med, kostanjev med, senzorične lastnosti, senzorična analiza, metoda CATA, hedonska lestvica, aroma, všečnost, mladi potrošniki Celotno besedilo (datoteka, 1,33 MB) |
|
6. Vzgoja kritičnega potrošnikaJanja Gerdevič, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, potrošniška družba, mladi potrošniki, sodobni avtonomni hedonizem, ideologija, svoboda izbire, kritična pismenost, vzgoja za medije, samoomejitvena avtoriteta Celotno besedilo (datoteka, 769,23 KB) |
|