1. Dejavniki izstopa podjetij s trga na primeru SlovenijeKsenja Pušnik, 2008, doktorska disertacija Ključne besede: Slovenija, podjetje, stečaj, združitve podjetij, prevzemi podjetij, modeli, metodologija, ekonometrija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Razvrščanje v skupineAnuška Ferligoj, 1989, znanstvena monografija Ključne besede: statistični podatki, metodologija, družboslovje, analiza podatkov, raziskovalne metode, matematične metode, razvrščanje v skupine, multivariatna analiza, statistične metode, družboslovno raziskovanje, analiza podatkov, priročniki Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Usklajenost metodologije spremljanja ekonomskega položaja na kmetijah v Sloveniji s Slovenskimi računovodskimi standardiKatja Grubelnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kmetijstvo, kmetje, ekonomska razvitost, dohodek, računovodstvo, standardi, podatki, metodologija, indeksi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Primerjava merjene in računske porabe toplote za ogrevanje večstanovanjskih stavbah na JesenicahMarko Ahčin, 2013, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, energetska učinkovitost stavb, potrebna toplota za ogrevanje, računska energetska izkaznica stavb, Direktiva 2002/91/ES, Direktiva 2010/31/ES, metodologija za izračun energetskih lastnosti stavbe, korekciji merjenih vrednosti porabe toplote za ogravanje, vpliv uporabnikov Celotno besedilo (datoteka, 4,33 MB) |
6. Prenosne cene v mednarodnem podjetjuJurij Meze, 2001, diplomsko delo Ključne besede: gospodarske družbe, multinacionalne družbe, prenosna cena, cena, stroški, metodologija, davčni vidik, dvojno obdavčenje, revizija, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanjuAnja Vadnal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, potrošnik, behaviorizem, psihologija potrošnika, pokojninsko zavarovanje, reforme, predpisi, medorganizacijsko trženje, raziskave, metodologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikovBojana Vojska, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, prodaja, nakup, PTT, prehrana, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v SlovenijiPrimož Novak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, storitve, trženje, tehnologija, trg, tržne poti, struktura, uporabniki, konkurenca, ekonomska propaganda, tržne raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Analiza plač kot element stroškov dela in razpoložljivih sredstev prebivalstva v Sloveniji v obdobju 1995-2000Dragica Grilj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, delo, stroški, plače, modeli, struktura, produktivno delo, sredstva, poraba, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |